نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نصب برنامه روی تلویزیون سونی

آموزش نصب برنامه روی تلویزیون سونی

به لطف تکنولوژی هوشمند که این‌ روزها ردپای آن همه جا دیده می‌شود، می‌توانیم هر برنامه‌ای که دوست داریم را بر روی تلویزیون هوشمند خود نصب و اجرا کنیم اما چگونه؟ اگر از تلویزیون هوشمند سونی استفاده می‌کنید و به چندین و چند برنامه نیاز دارید که آن‌ها را بر روی تلویزیون خود نصب کنید اما نمی‌دانید چطور باید این کار را انجام دهید، این مطلب برای شما مفید خواهد بود. چراکه تصمیم داریم در ادامه این مطلب که درخصوص آموزش نصب برنامه روی تلویزیون سونی است، نحوه نصب کردن هر برنامه‌ای که دوست دارید را بر روی این تلویزیون به شما آموزش دهیم. توجه داشته باشید هم از طریق فروشگاه گوگل پلی و هم از طریق کامپیوتر می‌توانید روی تلویزیون سونی برنامه نصب کنید که قرار است هر دوی این روش‌ها را به شما آموزش دهیم.

آموزش نصب برنامه روی تلویزیون سونی از طریق گوگل پلی

اولین روشی که تصمیم داریم در آموزش نصب به آن اشاره کنیم، استفاده از گوگل پلی است. برای نصب برنامه از این طریق باید مطمئن شوید که تلویزیون شما به اینترنت وصل باشد.

  • سپس برنامه گوگل پلی را بر روی تلویزیون سونی باز کنید.
  • نام برنامه‌ای که تصمیم دارید آن را بر روی تلویزیون خود نصب کنید را جستجو کنید.
  • از نتایج جستجو که به شما نمایش داده می‌شود، برنامه موردنظر را انتخاب کنید.
  • گزینه Install را انتخاب کنید تا برنامه موردنظر بر روی تلویزیونتان نصب شود.
  • پس از اتمام پروسه نصب برنامه از طریق گزینه Open آن را بر روی تلویزیون خود اجرا کنید.

آموزش نصب برنامه روی تلویزیون سونی از طریق کامپیوتر

در دومین مرحله از آموزش نصب برنامه، نحوه نصب برنامه روی تلویزیون با استفاده از کامپیوتر را به شما آموزش می‌دهیم. ابتدا در لپ تاپ یا کامپیوتر خود مرورگر را باز کنید و از طریق آدرس https://play.google.com/store/apps به گوگل پلی بروید.

  • حالا نام برنامه موردنظر خود را جستجو کنید.
  • گزینه Install را انتخاب کنید تا برنامه نصب شود.

اگر تاکنون از این طریق به فروشگاه گوگل پلی وارد نشده‌اید، ابتدا مدل تلویزیون خود را در Drop Down List وارد کنید و سپس گزینه Install را انتخاب کنید.

اکنون پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که برای نصب برنامه در تلویزیون باید آن را تایید کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *