نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

لیست خطاهای Playstation 5

لیست کامل اشکالات و خطاهای Playstation 5

PS5 اینجاست و آغاز نسل بعدی کنسول ها به همراه Xbox Series X و Xbox Series S. PS5 به لطف پردازنده و پردازنده گرافیکی سفارشی جدید و ویژگی های جدیدی که دارد بهبود عملکرد سیستم را نشان می دهد. SSD فوق سریع با سرعت بالا که زمان بارگیری را نسبت به قبل کوتاهتر می کند. با بازی هایی مانند Demon Souls و Spider-Man: Miles Morales، پلی استیشن 5 در حال حاضر نیرویی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اما با ورود هر نسل جدید کنسول، نسل جدیدی از مشکلات و اشکالات به وجود می آید. اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری غیر معمول نیستند اما قطعا مانع لذت بردن از کنسول جدید شما می شوند. ما تمام اشکالات و مشکلات شناخته شده ای را که ممکن است با آنها روبرو شوید جمع آوری کرده ایم، و همچنین راه حل های شناخته شده ای که ممکن است به شما کمک کند، جمع آوری کرده ایم.

رانش دو معنایی

اگر با Nintendo Switch آشنا هستید، احتمالاً با Joy-Con Drift مشکلی داشته اید. به نظر می رسد Dualsense از مشکل مشابهی رنج می برد، جایی که به نظر می رسد کنترل کننده به تنهایی حرکت می کند، اگرچه معلوم نیست که این موضوع گسترده است یا نه. اگر احساس می کنید از رانش Dualsense رنج می برید، از این نکات برای رفع مشکل استفاده کنید:

  1. چوب کنترل معیوب را شناسایی کرده و قسمت زیرین را با استفاده از مقداری الکل مالش کنید. در صورت امکان، قسمت زیرین را با یک قوطی هوای فشرده اسپری کنید.
  2. مطمئن شوید کنترلر شما با آخرین به روزرسانی سیستم عامل به روز شده است.
  3. سعی کنید کنترلر Dualsense خود را با قرار دادن یک ابزار کوچک در سوراخ پشت کنترلر به مدت 3-5 ثانیه بازنشانی کنید. پس از آن، کنترل کننده را با استفاده از کابل USB به کنسول PS5 وصل کرده و دکمه PS را فشار دهید.

اگر این مشکل شما را برطرف نکرد، ممکن است لازم باشد کنترل کننده را برای رفع مشکل به Sony ارسال کنید یا یک دستگاه جدید را به طور کامل خریداری کنید. در مورد رانش DualSense کار بسیار کمی می توان انجام داد مگر این که از نکات و جزئیات یک کنترلر آگاهی داشته باشید و راحت آن را جدا کنید. به نظر می رسد فرسودگی عمومی بزرگترین مقصر است.

اتصال به شبکه PlayStation امکان پذیر نیست

برخی از کاربران مشکلاتی در اتصال و بارگیری بازی ها از شبکه پلی استیشن گزارش کرده اند. اگر مشکلی دارید، بهترین کار این است که اتصال اینترنت خود را بررسی کرده و دوباره امتحان کنید. همچنین می توانید وضعیت سرویس شبکه را بررسی کنید تا ببینید آیا مشکل بیشتری در سرویس وجود دارد.

هجوم عظیمی از کاربران برای ورود به سیستم، بارگیری و به روز رسانی کنسول های جدید خود وجود دارد، بنابراین زمان بیشتری را برای نصب اختصاص دهید، به خصوص اگر از کنسول دیجیتال استفاده می کنید.

مشکلات جاری در PS5 شما

اگر PS5 شما مدت کوتاهی بعد از روشن شدن برق را از دست می دهد، اصلاً روشن نمی شود، هنگام بازی خراب می شود یا یخ می زند، یا هنگام بازی خاموش می شود، ممکن است پلی استیشن 5 شما از نظر شماری خراب شده و از مشکل برق داخلی رنج می برد. اگر این اتفاق بیفتد، باید در وب سایت PlayStation عیب یابی کنید تا تعیین کنید که آیا واجد شرایط تعمیر کنسول هستید یا خیر.

حالت استراحت کنسول را خراب می کند

حالت استراحت برای سخت افزار سونی جدید نیست. حالت استراحت این است که بازی شما را به حالت تعلیق درآورد، ویژگی های بازی و کنترل از راه دور را باز کرده و بازی و بازی شما را به روز نگه دارد. متأسفانه، گزارشاتی وجود دارد که استفاده از حالت استراحت در PS5 شما باعث خطای مهمی می شود و باعث خرابی هایی می شود که نیاز به بازسازی پایگاه داده دارد و ممکن است کنسول شما را خراب کند. تا زمانی که سونی بروزرسانی را منتشر نکند، بهترین کار این است که حالت استراحت را در PS5 خود خاموش کنید. برای انجام آن، این مراحل را دنبال کند:

  1. در منوی اصلی PlayStation 5، تنظیمات را انتخاب کنید.

  1. در بخش تنظیمات سیستم، ذخیره انرژی را انتخاب کنید.
  2. تنظیم زمان را انتخاب کنید تا PS5 وارد حالت استراحت نشود.

  1. غیرفعال کردن حالت استراحت را انتخاب کنید.

به روز رسانی کنترلر DualSense

در هنگام راه اندازی اولیه PlayStation 5، باید کنترلر DualSense خود را به برق متصل کرده و به روزرسانی مربوط به کنترلر را بارگیری کنید. مطمئن شوید که کنترلر خود را در تمام مدت به روزرسانی وصل نگه داشته اید. قطع اتصال کنترلر ممکن است باعث ایجاد مشکل در اتصال بین کنترلر شما و کنسول شود.

اگر این اتفاق برای شما افتاد، بارگیری مجدد PS5 را امتحان کنید یا بعد از بازنشانی کامل به کارخانه دوباره امتحان کنید.

دوربین HD یا دوربین پلی استیشن متصل نمی شود

بسیاری از لوازم جانبی جدید در PS5 موجود است، اما بدون مجموعه ای از مشکلات خاص خود. برخی از کاربران هنگام استفاده از دوربین در PS5 خود، خطای CE-111161-1 را دریافت کرده اند. اگر با این خطا مواجه شدید، با انجام این مراحل آن را برطرف کنید.

  1. اگر از دوربین PS استفاده می کنید، برای استفاده از آن با PS5 به یک آداپتور اختصاصی نیاز دارید.
  2. تنظیمات دوربین را در PS5 خود مرور کنید.
  3. تا جایی که ممکن است از آن در یک اتاق روشن استفاده کنید.
  4. با تنظیم فاصله به دوربین یا زاویه دوربین، موقعیت را بررسی کنید.
‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *