نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عیب یابی چراغ استندبای چشمک زن تلویزیون

نحوه عیب یابی چراغ استندبای چشمک زن تلویزیون Sony

چراغ آماده به کار در تلویزیون سونی زمان روشن یا کارکرد تلویزیون یا خاموش بودن و در حالت (آماده به کار) را نشان می دهد. با این حال، این چراغ همچنین عملکرد ثانویه ای را نیز در اختیار شما قرار می دهد:

نشان دادن اینکه مشکلی در تلویزیون با چشمک زدن وجود دارد. هنگامی که می بینید چراغ روشنایی تلویزیون Sony شما در حال چشمک زدن است، دو گزینه تنظیم مجدد وجود دارد که می تواند برای حل هر مسئله ای که نشان می دهد انجام شود – تنظیم مجدد برق و تنظیم مجدد کارخانه. اگر با بازنشانی برق، به روزرسانی سیستم عامل و بازنشانی به کارخانه، این مشکل حل نشد، با پشتیبانی فنی Sony تماس بگیرید تا آنها بتوانند در مورد گزینه های تعمیر مشاوره دهند.

تنظیم مجدد نیرو در برابر تنظیم مجدد کارخانه

بازنشانی برق یک تنظیم مجدد نرم است که تنظیمات تلویزیون شما را پاک نمی کند اما می تواند برخی از مشکلات را که باعث می شود تلویزیون شما درست رفتار نکند برطرف کند. از طرف دیگر، با تنظیم مجدد کارخانه، تلویزیون شما کاملاً بازنشانی می شود به گونه ای که تنظیمات و کالیبراسیون های شخصی شما پاک می شود. سونی هشدار می دهد که هیچ راهی برای بازیابی این تنظیمات وجود ندارد – شما باید دوباره آنها را وارد کنید، دقیقاً مانند همان کاری که برای اولین بار در تلویزیون راه اندازی کردید.

تنظیم مجدد برق را انجام دهید

برای انجام تنظیم مجدد برق، ابتدا تلویزیون خود را خاموش کرده و آن را از پریز برق جدا کنید. اگر از محافظ ولتاژ یا نوار برق استفاده می کنید، تلویزیون را از خود نوار جدا کنید. تنها با جدا کردن سیم برق از پریز می توانید اطمینان حاصل کنید که هیچ برق در طول چرخه برق به تلویزیون نمی رسد.

حداقل 60 ثانیه تلویزیون را بدون برق بگذارید. این به تلویزیون زمان کافی می دهد تا تمام اجزا در طول چرخه برق خاموش شوند. سپس می توانید تلویزیون را دوباره به پریز برق وصل کنید. اگر از محافظ برق یا نوار برق استفاده می کنید، سونی هشدار می دهد که در عوض باید تلویزیون را مستقیماً به پریز برق وصل کنید. در غیر اینصورت محافظ ولتاژ ممکن است در چرخه افزایش قدرت اختلال ایجاد کند، به خصوص اگر قدیمی یا آسیب دیده باشد.

پس از اتصال تلویزیون به پشتیبان، می توانید تلویزیون را دوباره روشن کنید. اگر هنوز هم شاهد روشن شدن حالت آماده به کار تلویزیون Sony خود هستید، می توانید سیستم عامل تلویزیون را به روز کنید زیرا این امر می تواند بدون نیاز به واگرد کلیه تنظیمات شخصی شده شما، مشکل را حل کند. در غیر این صورت، باید تنظیم مجدد کارخانه را انجام دهید.

تنظیم مجدد کارخانه را انجام دهید

در صورت نیاز به بازنشانی کارخانه، ابتدا تلویزیون را روشن کنید. دکمه (تنظیم مجدد) یا پیکان رو به بالا را روی کنترل از راه دور فشار دهید و نگه دارید. در حالی که دکمه (تنظیم مجدد) یا فلش رو به بالا را از راه دور فشرده نگه دارید، دکمه “پاور” را در جلوی تلویزیون فشار دهید و رها کنید. دکمه (بازنشانی) یا پیکان رو به بالا را رها کنید.

بعد از ظاهر شدن پیام (تنظیم مجدد) روی صفحه، به تلویزیون اجازه دهید دوباره تنظیم شود. حداقل یک دقیقه پس از اتمام تنظیم مجدد تنظیمات در تلویزیون انجام نشود. این کار برای این است که زمان تلویزیون بتواند پیکربندی خودکار و تنظیم اولیه را به پایان برساند.

پس از اتمام تنظیم مجدد، تلویزیون را خاموش کرده و سیم برق را از پریز برق جدا کنید. ده ثانیه صبر کنید و سپس تلویزیون را دوباره به پریز برق وصل کنید و تلویزیون را روشن کنید. برای تکمیل تنظیمات، تمام دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید. این دستورالعمل هایی است که برای اولین بار در هنگام راه اندازی تلویزیون برای پیکربندی کانال ها، زبان منو، زمان، خصوصیات نمایش و موارد دیگر نمایش داده می شود.

‫2/5 ‫(1 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *