نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روش خاموش کردن PS4

چرا PS4 شماره را خاموش نمی کند

مگر اینکه مشکلی در کنسول بازی خود داشته باشید، PS4 شما باید با یک کلیک خاموش شود. اگر سیستم PS4 با وجود تلاش های مکرر خاموش نشود، احتمالاً یک عنصر مشکل ساز در دستگاه شما وجود دارد. گاهی اوقات کمی مشکل است که بفهمید دقیقاً چه چیزی باعث مشکل خاموش شدن سیستم PS4 در کنسول شما شده است. ممکن است یک برنامه، یک مشکل سیستم یا چیز دیگری باشد. صرف نظر از این، چندین روش وجود دارد که می توانید امتحان کرده و از آنها استفاده کنید و یکی از این روش ها احتمالاً مشکل را برای شما برطرف می کند.

نحوه صحیح خاموش کردن PS4

اولین چیزی که باید یاد بگیرید در مورد گزینه های موجود برای خاموش کردن سیستم PS4 است. در صورت نیاز به جدا کردن PS4 و جابجایی آن به مکان دیگر، خاموش کردن کامل PS4 توصیه می شود. یا وقتی PS4 بدون هیچ دلیل واضحی برای آن رفتار عجیبی می کند. در این حالت خاموش کردن PS4 شما اجباری است تا بتوانید تمام دستگاه را از برق جدا کنید، که در نهایت به بازگرداندن عملکرد آن کمک می کند.

توجه داشته باشید که وقتی این کار را انجام می دهید، کنسول نمی تواند به روزرسانی ها را بارگیری کند و تمام جلسات بازی فعلی به پایان می رسد.

خاموش کردن PS4 به طور کامل باعث می شود که بتوانید یک چراغ سفید را ببینید که چشمک می زند و سپس به طور کامل خاموش می شود.

با کنترلر

اگر می خواهید PS4 را با استفاده از کنترلر خود خاموش کنید، دو روش برای انجام این کار وجود دارد:

  • از منوی Dynamic بازی خود در صفحه اصلی، باید UP را روی گزینه d-pad فشار دهید، که به شما کمک می کند صفحه عملکرد را دریافت کنید. سپس باید گزینه Power را از صفحه عملکرد انتخاب کرده و گزینه “Turn off PS4” را انتخاب کنید.
  • روش دوم این است که شما باید دکمه PS را حداقل برای یک ثانیه فشار داده و نگه دارید و گزینه “Turn off PS4” را انتخاب کنید. شما می توانید گزینه را در صفحه نمایش دستگاه خود پیدا کنید. این می تواند به پخش کننده کمک کند دستگاه خود را به طور کامل و بدون هیچ مشکلی خاموش کند.

بدون کنترل کننده

به طور معمول، بهترین راه برای خاموش کردن PlayStation 4، کنترلر آن است. با این حال، اگر کنترلر شما در حالی که کنسول روشن است بمیرد، شما خوش شانس نیستید.

می توانید PS4 خود را بدون استفاده از کنترلر خاموش کنید، که در صورت عدم دسترسی به کنترلر می تواند بسیار راحت باشد.

  • همان دکمه پاور PS4 را تقریباً هفت ثانیه فشار داده و نگه دارید تا دو بوق دوم را بشنوید. اگر دکمه را بعد از اولین بوق رها کنید، آن را در حالت استراحت قرار می دهید. بنابراین، دکمه پاور را نگه دارید تا زمانی که صدای بوق سیستم را برای بار دوم بشنوید.
  • صفحه تلویزیون پیام “آماده شدن برای خاموش کردن PS4 …” را نشان می دهد و به شما هشدار می دهد که در این مرحله سیم برق AC را جدا نکنید.
  • نشانگر قدرت PS4 شما تا زمان خاموش شدن کامل به رنگ سفید تپش می زند. پس از خاموش شدن چراغ نشانگر، می توانید سیم برق AC خود را جدا کنید.

اکنون، پس از اینکه روش صحیح خاموش کردن PS4 را آموختید، باید بیاموزید که چرا PS4 خاموش نمی شود و چگونه می توان آن را برطرف کرد.

‫3/5 ‫(1 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *