نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خرابی مداوم گوشی سونی

چگونه می توان گوشی سونی را که مدام خراب می شود تعمیر کرد

برای گذراندن روز از گوشی سونی خود استفاده می کنید – از بررسی تقویم ها و ایمیل ها گرفته تا عکس گرفتن و برقراری تماس اما هنگامی که گوشی سونی شما به طور مداوم خراب می شود، می تواند زندگی شما را متوقف کند، این امر به ویژه هنگامی که شما حتی نمی دانید علت این مشکل چیست، ناامید کننده است.

در Asurion، کارشناسان ما به میلیون ها مشتری کمک می کنند تا از فناوری خود بیشترین بهره را ببرند و مشکلات گوشی سونی خود را برطرف کنند. و این یکی رایج است. در اینجا توضیحاتی در مورد اینکه چرا Android ™ یا iPhone® شما مرتباً خراب می شود و چگونه می توانید به سرعت راه اندازی و کار کنید، آورده شده است.

چرا گوشی سونی من مدام خراب می شود؟

گرم شدن بیش از حد

هنگامی که گوشی سونی شما بیش از حد داغ می شود، برای جلوگیری از آسیب، خاموش می شود. می توانید بگویید زمانی اتفاق می افتد که گوشی سونی شما در لمس گرم می شود یا پیامی را نمایش می دهد که به شما می گوید داغ است. با رعایت موارد زیر می توانید از گرم شدن بیش از حد گوشی خود جلوگیری کنید:

  • آن را دور از تابش مستقیم نور خورشید نگه دارید.
  • برنامه های بلا استفاده را ببندید
  • از بالا بردن روشنایی صفحه خودداری کنید.
  • حالت هواپیما را روشن کنید.
  • پرونده را بردارید.

برنامه های مشکل ساز

اگر برنامه های Android یا iPhone شما همچنان خراب می شوند، باید برنامه مشکل ساز را شناسایی کرده و آن را برطرف کنید، که ممکن است از مشکلات آینده جلوگیری کند. اگر برنامه ای دارید که دیگر پاسخ نمی دهد یا به طور غیرمنتظره بسته می شود، این راه حل ها را برای رفع آن امتحان کنید.

  • برنامه را به اجبار متوقف کنید برای انجام این کار، به تنظیمات بروید و برنامه ها و اعلان ها را باز کنید. سپس روی View all [x] apps ضربه بزنید تا لیستی از برنامه های نصب شده نمایش داده شود. از لیست، روی برنامه ای که مدام خراب می شود ضربه بزنید و روی Force stop ضربه بزنید. سپس، دوباره برنامه را باز کنید.
  • برای به روزرسانی برنامه بررسی کنید. فروشگاه Google Play Open را باز کرده و روی نماد منو ضربه بزنید. از آنجا، روی برنامه ها و بازی های من ضربه بزنید، برنامه ای را که می خواهید به روز کنید انتخاب کنید و روی به روز رسانی ضربه بزنید.
  • راه اندازی مجدد در حالت ایمن، که همه برنامه های شخص ثالث را غیرفعال می کند. برای انجام این کار، دکمه روشن / خاموش را نگه دارید. سپس، Power را فشار دهید و نگه دارید تا گزینه Safe mode ظاهر شود – اگر فقط گزینه Power را می بینید، روی آن ضربه بزنید، سپس Power را فشار دهید و نگه دارید تا گزینه حالت ایمن ظاهر شود و OK را فشار دهید. اگر گوشی سونی کار می کند یا پیام های خطا در حالت ایمن حذف شده اند، برنامه های اخیراً نصب شده را حذف نصب کنید. برای خروج از حالت ایمن پس از عیب یابی، کافی است گوشی سونی خود را راه اندازی مجدد کنید.

نرم افزار خارج از تاریخ

اگر نرم افزار قدیمی روی گوشی سونی خود نصب کرده اید، ممکن است با برنامه های شما سازگار نباشد. در اینجا نحوه بررسی و نصب به روزرسانی ها در گوشی سونی خود آورده شده است:

  • به تنظیمات> درباره گوشی سونی> اکنون برای بروزرسانی را بررسی کنید.
  • اگر به روزرسانی موجود است، دکمه Update ظاهر می شود – روی آن ضربه بزنید.
  • بسته به سیستم عامل (سیستم عامل)، روی Install Now، Reboot and install یا Install System Software ضربه بزنید.

ذخیره سازی باقی نمی ماند

اگر فضای ذخیره سازی گوشی شما کمتر از 10 درصد است، حذف برنامه ها یا انتقال عکس ها یا فیلم ها به ابر را در نظر بگیرید. این مراحل را دنبال کنید تا ببینید چقدر فضای خالی روی گوشی شما باقی مانده است:

  • به تنظیمات بروید و روی ذخیره سازی ضربه بزنید.
  • در اینجا می توانید فضای موجود را به تفکیک دسته بندی مشاهده کنید.

CACHUP CACHE

اصطلاح “حافظه پنهان” به قطعاتی از اطلاعات ذخیره شده از بازی ها، برنامه ها و مرور وب اشاره دارد. هنگامی که بیش از حد بار شود، می تواند باعث خرابی گوشی سونی شما شود. این مشکل در گوشی سونی های Android بیشتر رایج است و با پاک کردن حافظه پنهان برطرف می شود. در اینجا نحوه کار بیشتر گوشی های اندرویدی آمده است:

  • به تنظیمات> ذخیره سازی بروید.
  • روی برنامه های دیگر ضربه بزنید تا لیستی از همه برنامه های نصب شده روی گوشی سونی خود را ببینید.
  • برنامه ای را انتخاب کنید که می خواهید کش آن را پاک کنید.
  • در صفحه اطلاعات برنامه، روی Clear Cache ضربه بزنید.

اگر همه این رفع مشکلات را امتحان کرده اید و هنوز با خرابی مواجه هستید، تنظیم مجدد کارخانه را در گوشی سونی خود انجام دهید – اما فقط به عنوان آخرین راه حل.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *