نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر هندزفری و هدفون بلوتوث

آنجه برای تعمیر هندزفری و هدفون بلوتوث باید بدانید!

هندزفری های بلوتوث که به هدفون گردنی نیز معروف است در حقیقت یک اسپیکر قوی قابل حمل جهت شنیدن صدا با کیفیت بسیار بالا می باشد. این نوع هندزفری توسط برندهای معتبر با نام های مختلف در بازار عرضه شده است. مثلا هندزفری های شرکت ال جی با سری ال جی اچ بی اس وارد بازار شد و برند سامسونگ با نام لول یوو ومدل های دیگرآن level u pro , level u flexعرضه گردید.

این هندزفری ها دارای قابلیتهای زیادی از جمله شنیدن موزیک با کیفیت بالا , برقراری مکالمه , قابلیت اتصال به دو تلفن همراه و قابلیت اتصال با یک هندزفری بلوتوث دیگر میباشند. برخلاف نظر خیلی از متخصصین این هندزفری ها قابل تعمیر است که توسط مجموعه همراه موبایل ایرانیان انجام میشود. در اینجا به طریقه استفاده از هدفون بی سیم و قابلیت های آن میپردازیم.

مراحل تعمیر هندزفری و هدفون بلوتوث

در قسمت گوشی بعضی از این هندزفری بعنوان مثال لول یو آهن ربا بکار رفته و به همین دلیل استفاده آن برای کسانی که از دستگاهای پزشکی از قبیل تنظیم کننده ضربان قلب ، پمپ های انسولین ، کاردیوورتر و…استفاده میکنند به دلیل احتمال بروز اختلال در عملکرد این دستگاهها توصیه نمی گردد. همچنین هندزفری را در کنار کارت های مغناطیسی مثل کارت بانکی قرار ندهید.

جهت استفاده از این نوع هندزفزی برای اولین بار یا وقتی مدت طولانی استفاده نشده باتری را شارژ کنید در حالت شارژ چراغ اعلان قرمز رنگ میشود که در بعضی هندزفری ها قرمز چشمک زن است سپس بلوتوث گوشی خود را روشن کنید و هندزفری را روشن نموده و درحالت pair  یا همان اتصال قرار دهید که در بعضی از هندزفری ها با نگه داشتن کلید روشن و خاموش و در بعضی با نگه داشتن کلید call یا مکالمه و در بعضی نیز با قرار دادن کلید روشن و خاموش در حالت pair و در level u کلید روشن و خاموش را به سمت راست برده و سه ثانیه نگه دارید.

چراغ اعلان شروع به چشمک زدن می کند

چراغ اعلان شروع به چشمک زدن می کند که نشان دهنده آمادگی دستگاه جهت اتصال میباشد سپس درگوشی خود نام هندزفزی را انتخاب نمایید تا اتصال برقرار گردد. لازم به ذکر است که هندزفری و گوشی باید نزدیک هم قرار داده شوند. محدوده پوشش هندزفری حدودا 10 متر میباشد که با توجه به شرایط محیط و موانع موجود در آن ممکن است تغییر کند.

بعضی از مدلهای هندزفری فقط قابلیت اتصال به یک گوشی را دارند لذا باید قبل از pair کردن اتصال آنرا از گوشی قبلی قطع نمود. هندزفری لول یو قابلیت اتصال به دو گوشی را به طور همزمان دارد که البته پس از اتصال دستگاه دوم اتصال دستگاه اول قطع میشود که باید مجددا هدست را به دستگاه اول متصل کنید. لازم به ذکر است که در این حالت  آخرین اتصال را بعنوان گوشی اصلی جهت مکالمه میشناسد. اتصال مجدد دستگاه :

اگر به دلیل فاصله زیاد اتصال قطع شود باید آنها را برای یک مدت به هم نزدیک کنید تا به طور خودکار اتصال برقرار گردد. جهت فعال کردن ویبره هندزفری کلیدهای ولوم – را سه ثانیه نگه دارید تا این حالت فعال شود . زمانی که تماس ورودی  برقرار میشود هدست زنگ میخورد وشروع به  لرزیدن میکند جهت برقراری ارتباط کلید مکالمه call یا سبز را بزنید تا ارتباط برقرار شود جهت رد مکالمه میتوانید کلید call را فشار داده و نگه دارید هچنین میتوانید گوشی ها را بهم متصل کنید. در هنگام اتمام تماس کلید صحبت را فشار دهید یا گوشیها را بهم بچسبانید.

جهت استفاده از قابلیت اس ویس Svoice باید دکمه چند عملکردی را یک ثانیه نگه دارید باید توجه داشته باشید که این قابلیت فقط در دستگاهایی که Svoice را پشتیبانی نمیکند امکان پذیر است. قابلیت استفاده از بلوتوث با تکنولوژی (UHQ-BT) که یک نوع تکنولوژِی در دستگاهای میباشد جهت استفاده از بلوتوث با کیفیت بسیار بالا که این نیز نیاز به دستگاهای با این قابلیت را دارد و همچنین جهت استفاده باید برنامه samsung level را روی دستگاه خود نصب نمایید این برنامه را میتوان از google play store یا google app دانلود کرد.

این برنامه فقط دستگاهایی با انروید 4.2.2 به بالا را پشتیبانی میکند. این برنامه جهت انجام  عملیات هایی مانند نمایش میزان شارژ باقیمانده یا تنظیمات صدا یا اعلان صوتی و اشتراک گذاری صدا از طریق Sound with me میباشد. عملکرد اشتراک گذاری صدا به این صورت است که زمانی که شما میخواهید صدای هندزفری خود را با هندزفری دیگری به اشتراک بگذارید  از آن استفاده می نمایید. به این صورت که باید هدست شما فقط به یک دستگاه وصل باشد و فاصله جهت افزایش کیفیت کمتر از 5 متر باشد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *