نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بررسی تلویزیون سونی SONY OLED A1E

بررسی تلویزیون سونی SONY OLED A1E

اگر می خواهید تلویزیون سونی SONY OLED A1E را خریداری نمایید، با اطمینان خرید کنید. اصولا کیفیت تلویزیون های سونی ثابت شده اند و به راحتی و با اطمینان می توانید این تلویزیون را خریداری نمایید. طراحی ظریف و بی نظیر، کیفیت صدا و تصویر همه ی فاکتورهای کلی است که در خرید تلویزیون باید به آن توجه داشت تا در نهایت به راحتی بتوانید از کیفیت این تلویزیون برای سالیان طولانی استفاده نمایید.

ویژگی های تلویزیون سونی SONY OLED A1E

تلویزیون های LED و OLED سونی از کیفیت بالایی برخوردار است. به راحتی می توان کیفیت و وضوح تصاویر را در این دو مدل مشاهده کرد.

مزایا تلویزیون سونی SONY OLED A1E

اصولا کیفیت تصویر در این تلویزیون بسیار واضح و معلوم است. کیفیت تصاویر بسیار بالاست و حتی در صحنه های اکشن و سرعت دار مثل فوتبال نیز کیفیت را مشاهده می کنید. بدون نگرانی می توانید مسابقات را بدون کاستی در کیفیت مشاهده نمایید.

فناوری کیفیت 4K تصاویر نیز در این تلویزیون گنجانده شده است.

معایب تلویزیون سونی SONY OLED A1E

یکی از معایب این تلویزیون که ممکن است آزار دهنده باشد کندی فناوری SMSRT است. ممکن است به کندی برنامه ها و بازی ها را بالا بیاورد و برای اجرای برنامه ها باید صبر داشته باشید.

عیب بعدی این تلویزیون قیمت آن است. امروزه خانواده های ایرانی درصدد کم کردن هزینه های خود و همچنین خریدن دستگاه با کیفیت هستند. تلویزیون های سونی نیز به دلیل قیمت، دارای مشتریان خاص خود می باشد.

اندازه و سایز تلویزیون سونی SONY OLED A1E

این مدل از تلویزیون سونی اصولا برای سالن ها و مکان های بزرگ مناسب است و بهتر است برای مکان های بزرگ از این تلویزیون استفاده نمایید. سایز تلویزیون سونی SONY OLED A1E 55،65 و 77 است و به راحتی می توانید برای سالن های معمولی و بزرگ از این تلویزیون استفاده نمایید.

به طور کلی این مدل از تلویزیون را می توان در لیست بهترین تلویزیون 77 اینچی قرار داد. پنل و طراحی این تلویزیون OLED می باشد که به راحتی می توان وضوح ظرافت و کیفیت را در این تلویزیون مشاهده کرد. پنل پر قدرت این تلویزیون در قالب ظریفی قرار گرفته است. در این تلویزیون از فناوری 4K استفاده شده است. به لطف این فناوری می توانید ظرافت و کیفیت را در تصاویر و فیلم ها مشاهده نمایید. صحنه های سیاه و روشن را بدون هیچ کاستی به راحتی مشاهده نمایید.

گسترده ی طیف رنگ ها در این تلویزیون بسیار بالا بوده و تمام رتگ ها به راحتی در این طیف گنجانده شده اند.

علاوه بر فناوری 4k می توان فناوری HDR را در این تلویزیون مشاهده نمود. اما این فناوری چه قابلیتی دارد؟ با وجود این فناوری قابلیت حرکت و موشن هندینگ با کیفیت بالایی ارائه می شود.

طراحی و دیزاین

اصولا طراحی و ساختار تلویزیون های سونی بسیار خاص و ویژه است و افراد زیادی را به خود جذب می کند علاوه بر این کابل های ورودی با نظم خاصی پشت تلویزیون قرار دارد و کابل ها به صورت نا منظم پشت تلویزیون نمی باشد.

نکته ی بعد پایه های این تلویزیون است. ظرافت در پایه ها همیشه در تلویزیون سونی دیده می شود. اما به دلیل ثابت بودن پایه ها ممکن است برای بعضی ها حس ناخوشایندی به وجود آید.

مشخصات کلی SONY OLED A1E

با توجه به مطالب بالا این تلویزیون دارای صفحه ی پیشرفته و جدید  OLED می باشد و تجربه ی سینمایی جدیدی را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر آن قابلیت های 4K  وHDR نیز بسیار شگفت انگیز است و در کیفیت تصاویر این تلویزیون نقش به سزایی دارد.

همچنین در این تلویزیون شاهد نرخ تازه سازی واقعی تصاویر هستیم. این نرخ 120htz می باشد و به راحتی می تواند در طبیعی سازی تصاویر نقش ویژه ای داشته باشد.

از ویژگی های خاص و مثبت این تلویزیون می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مشکی بودن رنگ به صورت مطلق بدون دیدن پیکسل ها و همچنین کنتراست بی نهایت رنگ ها

قابلیت پخش تصاویر با سرعت بالا بدون انحراف و همچنین موشن هندینگ تحسین برانگیز و فوق العاده

طراحی و ساختار جذاب و خیره کننده

از ویژگی های منفی و ناراحت کننده این تلویزیون می توان به موارد زیر اشاره نمود:

قابلیت SMART در این تلویزیون می توانست بسیار قوی تر باشد

در این تلویزیون بهتر بود شاهد تاخیر در ورودی ها نبودیم و یا این تاخیر بسیار کمتر بود

یکی از نکات منفی که ممکن است باعث ناراحتی عده ای شود این است که صفحه ی نمایشگر روی استند شیب دار قرار گرفته است و به بیان ساده تر صفحه ی نمایشگر دارای شیب می باشد.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *