نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پنج مشکل دوربین آلفا سونی

پنج مشکل رایج دوربین آلفا سونی و نحوه برطرف کردن آنها

سونی با مجموعه دوربین های بدون آینه خود موفقیت های زیادی را پشت سر گذاشته است، زیرا فیلمسازان بیشتری در حال تغییر هستند یا با دوربین سونی آلفا در دست کار خود را آغاز می کنند. اما تا آنجا که مارک تجاری رایج و شناخته شده است، و چرخ دنده نیز کارآمد و قابل اعتماد است، هنوز برخی ناراحتی های کوچک وجود دارد که کاربران جدید باید از آنها آگاه باشند.

برخی از آنها به دلیل بی تجربگی مشکلات فنی هستند و برخی دیگر ویژگی های کوچکی هستند که امیدواریم سونی در نهایت آنها را برطرف کرده و آنها را برطرف کند. به هر حال، جیسون ونگ ویدئویی زیبا در مورد پنج مشکل رایج و نحوه رفع آنها دارد. بیا یک نگاهی بیندازیم.

شماره 1 – میله های عمودی

اکنون، این یک چیز عجیب است و یک چیز ثابت است. به نظر می رسد بسیاری از کاربران از الگوهای عمودی عجیب و غریبی که در تصاویر آنها ظاهر می شود شکایت دارند. این یک سری عجیب از خطوط عمودی کوچک است که از یک طرف به طرف دیگر تصویر می روند. متأسفانه، پس از وارد شدن آسیب، هیچ راه حل ساده ای وجود ندارد، اما اجتناب از آن در آینده آسان است.

به نظر می رسد مشکلی در پرده جلو و همگام سازی فلاش وجود دارد، اگرچه برخی از کاربران همین مشکل را در مورد روشنایی مداوم پس از رفع مشکل گزارش می کنند. به هر حال، در منو، e-Front Curtain Shutter را جستجو کنید. آن را خاموش کنید، و بیشتر اوقات خطوط عجیب ناپدید می شوند.

شماره 2 – صدای توخالی

آیا تا به حال ویدئویی با میکروفن داخلی ضبط کرده اید، به ایستگاه ویرایش خود بازگشته اید و متوجه شده اید که صداهایی که ضبط کرده اید از بعد دیگری مانند زیر آب آمده اند؟ این بلندگوهای شما نیستند که خراب شده اند، بلکه دوربین است. به نظر می رسد بسیاری از کاربران فکر می کنند که کاهش نویز باد چیز خوبی است و آن را روشن بگذارید.

بدتر از این چه اتفاقی ممکن است بیفتد، درست است؟ خوب، معلوم می شود که بالاخره ممکن است اتفاقی بیفتد. اگر از کاهش باد در محیطی که باد وجود ندارد استفاده کنید، فیلتر سعی می کند فرکانس های مربوط به باد را که معمولاً جلوه ای صوتی غیر واقعی و غیرمعمول توخالی ایجاد می کند، قطع کند. فقط کاهش سر و صدای باد را از منوی خود خاموش کنید، خوب می توانید بروید.

شماره 3 – به روز رسانی در MacOS

برای یک بار به نظر می رسد که سهولت استفاده از macOS متوقف شده است. این در واقع یک چرخش احمقانه است که باید برای به روزرسانی دوربین سونی خود انجام دهید. اگر بخواهیم صادق باشیم، احتمالاً این راهکاری است که باید بیشتر از طرف سونی باشد تا از اپل، اما به هر حال، اگر در ارتقاء مشکل دارید، تقصیر شما نیست، باید دقیقاً مراحل بعدی را دنبال کنید.

به روز رسانی دوربین خود را از وب سایت سونی بارگیری کنید (ممکن است لازم باشد ابتدا ثبت نام کنید)، مطمئن شوید نسخه Mac است و dmg را باز کنید. به جای نصب نرم افزار، باید روی آن راست کلیک کرده و به Show Package Content بروید. با حرکت در محتوا> MacOS، SystemSoftwareUpdater را پیدا خواهید کرد. خودشه. آن را نصب کنید، در صورت نیاز به آن مجوز دهید و دستورات مربوط به زمان اتصال دوربین را دنبال کنید. برو، دوربین به روز شد.

شماره 4 – گرم شدن بیش از حد

این یکی از رایج ترین آنها است. سونی به دلیل داشتن برخی از مشکلات داغ شدن بدنام است. عادت زنانه. این بدان معناست که بسیاری از دوربین های سونی، در صورت استفاده مداوم، به نقطه ای می رسند که گرمای زیادی تولید می کنند و سیستم خاموش می شود تا به چیپست ها و سنسور زمان خنک شدن قبل از هرگونه آسیب به مدار بدهد.

این امر به ویژه هنگام فیلمبرداری 4K در مدت زمان طولانی در هوای گرم معمول است. بنابراین، تنظیماتی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند، آن را Auto Power OFF Temp می نامند. در اصل، این آستانه خاموش شدن بیش از حد گرم شدن است. اگر آن را روی بالا تنظیم کنید، کمی بیشتر زمان دارید تا خاموش شود.

شماره 5 – ویدئو AF

بیایید آن را مستقیماً بیرون بیاوریم تشخیص چشم در حالت فیلمبرداری کار نمی کند. هرگز نداشته است. گفته می شود، نوع AF که می توانید در حالت فیلمبرداری استفاده کنید تشخیص چهره است، اما چند مورد استثنا وجود دارد. عجیب ترین مانیتور خارجی است. به دلایلی، اگر مانیتور خارجی را وصل کنید، تشخیص چهره را غیرفعال می کنید.

مشخص نیست دلیل سونی در این انتخاب چه می تواند باشد، اما در حال حاضر اینطور است. دومین مورد زمانی است که پروکسی ها را ضبط می کنید. این احتمالاً یک مشکل ساده در محاسبه قدرت است. هنگام ضبط پروکسی، دوربین نمی تواند AF تشخیص چهره را نیز انجام دهد، بنابراین در صورت نیاز کامل به AF ​​، باید پروکسی ها را غیرفعال کنید. مراقب باشید که ضبط پروکسی fps شما را محدود کرده و گزینه 120fps را غیرفعال می کند.

اینها برخی از رایج ترین مشکلاتی است که تصویر برداران جدید سونی با آن روبرو هستند. شما چی فکر میکنید؟ با برخی برخورد کردید؟ چگونه توانستید آنها را برطرف کنید؟

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *