نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نکات مراقبتی تلفن همراه سونی

آشنایی با مهم ترین نکات مراقبتی تلفن همراه سونی

نکات مراقبتی تلفن همراه سونی / آیا می توانید زندگی خود را بدون تلفن همراه فکر کنید؟ امروزه گوشی های هوشمند نیاز اساسی بشر هستند. به نظر می رسد از دست دادن یک گوشی سونی مهم تر از گم کردن کیف پول شما باشد. تلفن همراه شما کانالی است که شما را به همه و هر چیزی که با آن در ارتباط هستید متصل می کند. تلفن های همراه به واحد کاربردی زندگی شما تبدیل شده اند. هر کار با نوآوری تلفن های همراه بسیار آسان شده است. وقتی می دانید که گوشی سونی های هوشمند در زندگی ما بسیار مهم هستند، باید مراقب آن باشیم. هنگامی که تلفن همراه خود را گم کنید، می تواند تهدیدی برای حریم خصوصی شما باشد.

نکات مراقبتی تلفن همراه سونی

فراموش نکنید که روی گوشی سونی خود قفل بگذارید

این مانع از دسترسی فیزیکی شخصی به تلفن شما می شود و از این رو حریم خصوصی شما را ایمن می کند. فقط باید به Settings > Security > Screen lock > Password بروید و گوشی سونی شما ایمن است.

از رمزهای عبور سخت استفاده کنید

سعی کنید از رمز عبور یکسان برای سرویس های وب مختلف اجتناب کنید. پسوردهایی را انتخاب نکنید که افراد به راحتی حدس بزنند. برای رمز عبور خود از کاراکترها و اعداد مختلف استفاده کنید.

تنظیم مهلت زمانی صفحه نمایش

هنگامی که تلفن خود را غیرفعال و باز می گذارید، تغییرات احتمالی وجود دارد که افراد می توانند آن را در زمانی که شما در اطراف نیستید ارزیابی کنند. یک تایمر در تلفن خود تنظیم کنید که صفحه نمایش شما را پس از مدتی عدم فعالیت قفل کند.

از روت کردن گوشی سونی خودداری کنید

روت کردن گوشی سونی شما در سنین پایین یک نوع روند است، مزایایی مانند حذف برنامه های از پیش نصب شده و موارد دیگر به شما می دهد. با این حال، روت کردن تلفن همراه شما را در معرض بدافزارهایی قرار می دهد که می توانند بر اطلاعات شخصی شما تأثیر بگذارند.

به روز رسانی ادامه دهید

یکی از گام های اصلی برای ایمن نگه داشتن گوشی سونی، به روز رسانی منظم گوشی سونی و برنامه های کاربردی است. این به شما کمک می کند تا اشکالات را برطرف کنید، خدمات بهتری به شما ارائه دهد و از اطلاعات برنامه خود محافظت کنید. همچنین به تثبیت بهتر گوشی سونی شما کمک می کند.

پشتیبان گیری از اطلاعات شما

همیشه همگام سازی خود را برای داده های خود روشن نگه دارید تا هیچ اطلاعات، عکس، فیلم، یادداشت و غیره در هنگام آسیب یا حوادث ناگوار گوشی سونی از بین نرود.

وای فای باز یک خطر است

با این حال، Wi-Fi مزایای زیادی مانند سرعت بهتر و صرفه جویی در هزینه استفاده از داده ها دارد، اما Wi-Fi باز بیشتر شما را به سرویس های نامطلوب متصل می کند و از این رو تهدیدی برای اطلاعات شخصی ذخیره شده در تلفن همراه شما ایجاد می کند.

ردیابی گوشی سونی شما

ممکن است این احتمال وجود داشته باشد که تلفن خود را گم کنید و افراد بتوانند از تمام اطلاعات موجود در تلفن همراه شما استفاده کنند. ردیابی برنامه‌های تلفن خود مانند مدیریت دستگاه Android به شما کمک می‌کند تلفن خود را پیدا کنید و همه داده‌ها را پس بگیرید و از این رو آن را ایمن کنید.

این مراحل ساده می تواند تنها در 90 ثانیه گوشی سونی شما را ایمن کند. تمام این مراحل به شما کمک می کند تا دسترسی غیرمجاز را به حداقل برسانید. بهتر است مراقب باشید تا اینکه بعداً عذاب بکشید.

شاید این را دوست داشته باشید: رفع مشکل روشن نشدن گوشی سونی

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *