نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نبود تصویر در زمان استفاده از اتصال HDMI

نبود تصویر در زمان استفاده از اتصال HDMI

مطمئن شوید که تلویزین دارای نرم افزار جدید سیستم است.

  • چک کنید که کدام ورودی تلویزیون به دستگاه منبع متصل است.
  • در ریموت کنترل، دکمه INPUT (ورودی) را بطور مکرر بزنید تا اینکه ورودی درست HDMI ظاهر شود.
  • موقعیت دکمه ورودی در ریموت و لیبل های ورودی در صفحه تلویزیون ممکن است فرق داشته باشند.

 

  • کابل HDMI را قطع کرده و سپس آن را مجددا وصل کنید. اتصال بد ممکن است بطور موقت روی داده و باعث این مشکل شود.
  • چک کنید که ورودی سیستم صوتی (مانند تقویت کننده) مشابه با دستگاه خروجی ویدئو است.
  • تصویر زیر مطرح می کند که سیستم صوتی که بین تلویزیون و دستگاه خروجی ویدئو متصل نیست باید با ورودی مناسبی قرار بگیرد. همچنین دستگاه خروجی ویدئو به ورودی DVD سیتسم صوتی متصل است.

 

  • مطمئن شوید که دستگاه متصل از طریق اتصال HDMI در خروجی قرار گرفته و فرمت ویدیو نیز با تلویزیون سازگار است.
  • سیگنال خروجی در دستگاه منبع ممکن است در نمایشگر یا منوی آن نشان داده شود.
  • بعضی از دستگاه ها ممکن است سیگنال ویدئو ۱۰۸۰/۲۴۰p یا ۱۰۸۰/۳۰p خارج کنند، اما بعضی از تلویزیون ها می توانند فقط سیگنال ویدئو ۱۰۸۰/۶۰p را بپذیرند. تغییر فرمت خروجی ویدئوی دستگاه متصل ممکن است این مشکل را حل کند. برای اطلاعات بیشتر دفترچه راهنما را چک نموده و یا با سازنده تماس بگیرید.
  • گیرنده A/V ممکن است سیگنال را به HDMI تبدیل نکند اگر که نوع اتصال آنالوگ (چند محوری، A/V ترکیبی، A/V مولفه یا ویدئوی S) در دستگاه خروجی و سیستم صوتی متصل باشد. دفترچه راهنمای گیرنده را برای جزئیات بیشتر در مورد سایر گزینه های اتصال چک کنید.
  • اگر دستگاه به گیرنده A/V یا دستگاه دیگری قبل از اتصال به تلویزیون متصل باشد، آن را مستقیما به ورودی HDMI تلویزیون وصل کنید. اگر این کار انجام شد، گیرنده یا دستگاه دیگر ممکن است یک تکرارکننده HDMI نباشد و ممکن است سیگنال در تلویزیون عبور نکند.
  • تکرارکننده HDMI یک سیگنال صوتی/ ویدئویی را از یک دستگاه HDMI دریافت کرده و آن را از طریق دستگاه HDMI متصل دیگری عبور می دهد. در حالیکه دستگاه برای استفاده از تکرارکننده های HDMI پشتیبانی می شود، محصولات سایر سازندگان ممکن است پشتیبانی نشوند.
  • تلویزیون و دستگاه متصل را مجددا راه اندازی کنید.
  • دستگاه متصل و تلویزیون را خاموش کنید.
  • سیم های برق را از هر دو دستگاه قطع کنید.
  • آنها را به مدت ۳۰ ثانیه قطع نگهدارید.
  • هر دو سیم برق را به خروجی برقی متصل کنید.
  • هر دو دستگاه را روشن کنید.

 

  • از کابل HDMI دیگری استفاده کنید.
  • برای دیدن کیفیت تصویر ۱۰۸۰p (50p/60p) در تلویزیون از دستگاه خارجی، مطمئن شوید که از کابل HDMI پر سرعت با لوگوی HDMI استفاده می شود.

 

  • در صورت امکان، دستگاه دیگری را امتحان کنید که می تواند سیگنال ویدئویی HDMI را با استفاده از اتصالات مشابه خارج کند.
  • اگر هنوز وجود نداشت، تنظیمات اولیه کارخانه را انجام دهید.
‫0/5 ‫(0 نظر)
ویدئو پروژکتور
وبلاگ
پشتیبانی آنلاین سونی

مزایا و معایب ویدئو پروژکتور

ویدئو پروژکتور. امروزه یکی از دستگاه هایی که وجود آن به برگزاری همایش ها،سینارها،مراکز آموزشی،ادارات و…وابسته است،پروژکتور می باشد؛علاوه بر موارد بالا این دستگاه می

ادامه مطلب »
مشکلات رایج ps4
وبلاگ
پشتیبانی آنلاین سونی

برطرف کردن مشکلات رایج ps4

مشکلات رایج ps4. همانند دیگر تجهیزات الکترونیکی و دیوایس های الکتریکی در ps4 هم مشکلاتی را می‌بینیم که گاها آزاردهنده هستند و ما می خواهیم

ادامه مطلب »