نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

معرفی 4 مشکل رایج تبلت

روش های رفع 4 مشکل رایج تبلت

در این مقاله قصد داریم شما را با 4 مشکل رایج تبلت آشنا کنیم. با در نظر گرفتن اینکه معمولاً تبلت سونی خود را برای مدت طولانی نگه می‌داریم، به راحتی می‌توانیم در نقطه‌ای متوجه نقصی شویم که در ابتدا ممکن است کاملاً جدی به نظر برسد، اما گاهی اوقات راه‌حل ساده‌تری از آنچه فکر می‌کنیم دارد. رایج ترین مشکلات تبلت سونی ها را بررسی می کنیم و می بینیم که چه جایگزین هایی وجود دارد.

4 مشکل رایج تبلت

مشکلات روشن یا شروع

بیایید با هشداردهنده ترین شروع کنیم، یعنی زمانی که نمی توانیم تبلت سونی خود را روشن کنیم. اگرچه ممکن است یک مشکل سخت افزاری جدی پیش روی ما باشد، اما گاهی اوقات فقط یک موضوع نرم افزاری یا حتی ساده تر، تخلیه کامل باتری است. ساده‌ترین کار این است که مطمئن شوید مورد دوم اتفاق نمی‌افتد، قبل از تصمیم‌گیری در مورد اینکه مشکل بیشتر می‌شود، یک زمان متصل باقی بگذارید، زیرا باید فکر کنید که بدون حداقل انرژی صفحه بارگیری حتی نمی‌تواند ظاهر شود. برای اطمینان کامل از عدم بروز مشکل از اینجا، به شما توصیه می کنیم به بخش زیر نگاهی بیندازید.

اگر مطمئن هستیم که مشکل از باتری نیست، بهتر است برای شکستن چرخه شارژ، یک هارد ریست انجام دهیم (زیرا خارج کردن باتری راحت تر است، اما این چیزی است که تقریباً در هیچ دستگاهی دیگر امکان پذیر نیست) . اگر تبلت سونی اندرویدی داریم، باید دکمه پاور را برای 30 ثانیه یا بیشتر نگه داریم، در حالی که در آیپد این کار را با فشار دادن دکمه پاور و دکمه هوم انجام می دهیم تا لوگوی اپل ظاهر شود. اگر این کار نکرد، آخرین راه حلی که داریم بازیابی کارخانه است، اما باید به یاد داشته باشیم که داده‌هایی را که ذخیره نکرده‌ایم از دست خواهیم داد.

این روزها محبوبیت شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام بین اقشار مختلف جامعه چندین برابر شده است. اغلب افراد در اوقات فراغت خود تمایل به گشت و گذار در فضای مجازی دارند. گاهی اوقات در اثر عوامل مختلف ویدئوهای اینستاگرام به درستی پخش نمی‌شوند. در این موارد باید چه کرد؟ مطالعه مقاله « پخش نشدن ویدیوهای اینستاگرام در تبلت سونی » می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

مشکلات شارژ

مشکلات شارژ شایع تر است، اما گاهی اوقات می تواند باعث ناراحتی جدی شود. برای شروع، به دست آوردن کمی اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد تبلت سونی از این نظر با کمک تشخیص اپلیکیشن، که مرجع اصلی در این زمینه، هم برای iOS و هم برای اندروید، Ampere است، ضرری ندارد. البته، می‌توانیم مستقیماً بررسی کنیم که عیب کجاست، و با سایر لودرها، کابل‌ها یا دستگاه‌ها بررسی کنیم که کدام یک از این عناصر خراب است.

اگر قبلاً به این نتیجه رسیده‌ایم که مشکل در تبلت سونی است، اولین کاری که باید انجام دهیم این است که مطمئن شویم مشکلی نیست که به دلیل کثیفی انباشته در درگاه بارگیری به درستی تولید نمی‌شود، چیزی ممکن است به ذهن ما خطور نکند، اما بیش از یک بار اتفاق می افتد (آنچه در این آموزش کوچک برای تمیز کردن پورت های لایتنینگ iPad به شما می گوییم به درستی قابل انتقال به تبلت سونی های اندرویدی است). اگر هنوز حل نشده باقی می ماند، زمان آن فرا رسیده است که تنظیمات کارخانه را بازیابی کنید، اما در این مورد مهم است که اطمینان حاصل کنیم که سطح باتری بالایی داریم و این فرآیند می تواند تکمیل شود.

مشکلات باتری

اغلب مشکل این نیست که باتری شارژ نمی‌شود، بلکه مشکل این است که خیلی سریع تخلیه می‌شود یا متوجه می‌شویم که ناگهان یک جهش بزرگ انجام می‌شود و در آستانه خاموش شدن هستیم، اما در عوض مستقیماً خاموش می‌شود. اولین کاری که باید انجام دهیم این است که با مراجعه به آمار مصرف، مطمئن شویم که مشکل نرم افزاری نیست، همه چیز (سیستم عامل و برنامه ها) به درستی به روز شده باشد و هیچ کدام مشکل ساز نباشد.

با این حال، اغلب ما متوجه می شویم که این یک مشکل سخت افزاری است، به دلیل زوال طبیعی قطعات و در این مورد، به غیر از اطمینان از اینکه مشکل وجود دارد، کار زیادی نمی توانیم انجام دهیم. بدتر نمی شود ، به توصیه راهنمایمان برای مراقبت از باتری تبلت سونی ها توجه کنید و حداقل از اتفاقاتی که برای ما بیفتد اجتناب کنید که وقتی فکر می کردیم مدتی هنوز انرژی داریم ناگهان خاموش می کنیم.

مسائل مربوط به عملکرد

حتی بیشتر از مشکلات شارژ و به اندازه مشکلات باتری، مطمئناً مشکلات عملکردی هستند که در تبلت سونی هایی با طول عمر مشخص تقریباً اجتناب ناپذیر است. اگر متوجه شده ایم که تبلت سونی ما کندتر از حد معمولی است، چند نکته اساسی وجود دارد که برای همه سیستم عامل ها اعمال می شود.

در میان توصیه‌های قابل اجرا جهانی، ما سه توصیه اساسی داریم: اولین مورد آزاد کردن فضای ذخیره‌سازی است، زیرا هرچه آن را به محدودیت ظرفیت نزدیک‌تر کنیم، هزینه جابجایی آن بیشتر می‌شود. دومی به سادگی Reiniciar است تا همه چیز از صفر شروع شود، منبعی ساده که هرگز نباید دست کم گرفت. سوم این است که بررسی کنیم همه چیز به روز شده است و منظور ما از این برنامه ها نیز برنامه هایی است که بیش از یک بار برای ما مشکل ایجاد می کنند. اگر هیچ یک از اینها (یا توصیه های خاص تری که در هر راهنما ارائه شده است) کار نکرد، یک بار دیگر گزینه بازیابی را در نظر بگیرید.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: نحوه بازنشانی یا حالت کارخانه تبلت

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *