نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات تصویر پروژکتور سونی

چشمک زدن تصویر در پروژکتور سونی

حلقه های زمین زمانی ایجاد می شوند که یک حلقه رسانای نزدیک در یک اتاق به دلیل پتانسیل متفاوت از 2 یا چند نقطه در یک مدار تشکیل شود. این باعث ایجاد تداخل در تصویر پروژکتور سونی می شود که باعث چشمک زدن قابل توجه می شود. هنگامی که پروژکتور و منبع ویدئو به منابع مختلف AC متصل می شوند که یک مسیر اتصال زمین مشترک دارند، حلقه های زمینی ایجاد می شوند.

اگر تداخل حلقه زمین باعث چشمک زدن پروژکتور می شود، اتصال منبع و پروژکتور سونی به یک خروجی/پروژکتور سونی خروجی باید آن را برطرف کند.

همچنین می توانید به طور موقت از پلاگین تقلب کننده در یکی از دستگاه ها برای عیب یابی مشکل استفاده کنید و ببینید آیا سوسو زدن برطرف می شود. دوشاخه های تقلبی فقط باید برای عیب یابی استفاده شوند و اگر می توانید مشکل را حل کنید، دستگاه های خود را به بالابر حلقه زمینی مانند HUM X وصل کنید.

شل بودن اتصال کابل یا آسیب دیدن کابل ویدئو

گاهی اوقات ممکن است سوسو زدن از چیزی به سادگی اتصال شل در منبع ویدئو یا پروژکتور ناشی شود. اگر مشکل این است، قطع و وصل کردن کابل باید مشکل را برطرف کند.

یک کابل آسیب دیده نیز ممکن است ریشه سوسو زدن باشد و می توانید از کابل دیگری ترجیحاً یک کابل HDMI با کیفیت استفاده کنید تا ببینید آیا مشکل برطرف می شود یا خیر. اگر مشکل برطرف شد، کابل را تعویض کنید.

مسائل مربوط به نرخ تازه سازی، نرخ فریم یا وضوح تصویر

اگر نرخ تازه سازی در پروژکتور سونی پایین باشد، ممکن است تصویر چشمک بزند، اما باید بتوانید با افزایش آن این مشکل را حل کنید. نرخ فریم نیز باید بالا نگه داشته شود تا از سوسو زدن تصویر پیش بینی شده اطمینان حاصل شود.

همچنین باید کاهش وضوح تصویر خود را ترجیحاً از رزولوشن اصلی پروژکتور سونی استفاده کنید.

منبع ویدئو ممکن است باعث ایجاد مشکل شود

همچنین ممکن است سوسو زدن به دلیل مشکل در منبع رایانه، گیرنده و غیره رخ دهد.

رایج ترین مشکلاتی که ممکن است از منبع بوجود بیاید منبع تغذیه معیوب یا مشکلات کارت گرافیک در رایانه است. استفاده از منبع تغذیه بهتر و اطمینان از عملکرد خوب منبع تغذیه باید سوسو زدن را حل کند.

اگر از رایانه به عنوان منبع پروژکتور سونی استفاده می کنید، درایورهای گرافیک را قبل از اینکه جایگزین کارت گرافیک/کارت گرافیک را با کارت بهتری جایگزین کنید، در صورتی که ریشه مشکل است، به روز کنید. همچنین توصیه می کنم به جای استفاده از کابل VGA یا DVI، از کابل HDMI پرسرعت برای اتصال رایانه خود به پروژکتور استفاده کنید.

چگونه می توان فهمید که پروژکتور سونی خوب است؟

بهترین روش برای تعیین اینکه آیا پروژکتور سونی نور کافی برای تولید تصاویر روشن تولید می کند یا خیر، رتبه ANSI Lumens را بررسی کنید. این به شما می گوید که چقدر پروژکتور سونی می تواند نور را خارج کند. به طور نسبی، پروژکتورهایی با 1000 ANSI Lumens یا بیشتر دارای روشنایی کافی برای استفاده از سینمای خانگی هستند.

پروژکتور سونی LCD یا DLP چیست؟

پروژکتورهای DLP دارای پیش بینی های واضح و با کیفیت بالا با قابلیت 3D نیز هستند. پروژکتورهای سونی DLP دارای آینه های بیشتری هستند و بنابراین پیکسل های بیشتری برای نمایش تصاویر و فیلم های مورد نظر شما با وضوح بالاتر. پروژکتورهای سونی LCD قیمت کمتری دارند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *