نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

طریقه شارژ لپ تاپ سونی با USB-C

صفر تا صد شارژ لپ تاپ سونی با USB-C

شارژ لپ تاپ سونی با USB-C/ اگر لپ تاپ سونی شما دارای پورت USB-C داخلی است، می توانید لپ تاپ سونی خود را از طریق کابل USB-C شارژ کنید – فقط باید مطمئن شوید که کابل دارای یک آداپتور دوشاخه است (شاخه جعبه شکل در انتهای شارژر تلفن خود را از آن می توانید به پریز وصل کنید). برخی از لپ تاپ سونی ها در واقع از کابل USB-C به عنوان شارژر اصلی استفاده می کنند.

برای شارژ لپ تاپ سونی از طریق USB-C:

  • یک سر سیم USB-C را به یک پریز وصل کنید
  • سر دیگر کابل USB-C را به لپ تاپ سونی خود وصل کنید

شارژ لپ تاپ سونی با USB-C

برای گزینه ها از قبل برنامه ریزی کنید

اما اگر به دنبال یک لپ‌تاپ سونی جدید هستید، می‌توانید به‌طور جدی لپ‌تاپ سونیی را خریداری کنید که حداقل یک پورت USB-C داشته باشد. کانکتور USB-C به سرعت در حال محبوبیت است. می توان حدس زد که در آینده، اکثر لپ تاپ سونی ها با پورت USB-C عرضه خواهند شد و حتی ممکن است شاهد حذف کامل USB Type A باشیم. نکته این است که افراد بیشتری در آینده احتمالاً کابل USB-C خواهند داشت، بنابراین در صورت گم شدن کابل خود در سفر، شانس بیشتری وجود دارد که کسی بتواند به شما کابل قرض دهد. در حال حاضر، باید فردی را پیدا کنید که دقیقاً همان نوع شارژر لپ‌تاپ سونی شما را داشته باشد، که ممکن است دشوارتر باشد.

 چگونه لپ تاپ سونی خود را در ماشین شارژ کنیم

ماشین برق دارد، درست است؟ و چه با وسیله نقلیه شخصی خود در یک سفر جاده ای باشید و چه در هنگام فرود هواپیمای خود ماشینی را کرایه کنید، می توانید از قدرت تولید شده آن بهره ببرید. استفاده از آن برای شارژ لپ تاپ سونی بسیار ساده است. با این حال، شما به دو چیز نیاز خواهید داشت:

  • آداپتور برق متناوب (کانکتور USB نوع A در یک طرف کانکتور USB-C در طرف دیگر). این آداپتور USB Type A به USB-C برای استفاده در خودرو عالی است
  • شارژر ماشین USB

مثل یک، دو، سه آسان است. برای شارژ لپ تاپ سونی در ماشین:

  • موتورت رو روشن کن
  • شارژر خودرو را به درگاه شارژ وسیله نقلیه خود وصل کنید (شاید حتی به شارژر ماشین نیاز نداشته باشید زیرا بسیاری از خودروهای جدید دارای پورت های USB هستند که می توانید به آن وصل کنید)
  • کانکتور USB-C را به لپ تاپ سونی خود وصل کنید

 چگونه لپ تاپ سونی خود را با پاوربانک شارژ کنیم

یکی از ساده ترین راه ها برای شارژ لپ تاپ سونی استفاده از پاور بانک است. پاور بانک در اصل یک باتری قابل حمل برای لپ تاپ سونی شما است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پاور بانک را به لپ تاپ سونی خود وصل کنید. بهترین چیز در مورد پاوربانک ها این است که در حین شارژ کردن لپ تاپ سونی شما نیازی به وصل شدن به پریز ندارند.

پاور بانک ها در مدل های مختلفی عرضه می شوند و همه آنها با ظرفیت شارژ یکسان ساخته نمی شوند. می‌توانید لپ‌تاپ سونی‌های کم‌قدرت‌تر را با پاوربانک USB Type A شارژ کنید. اگر می‌خواهید لپ‌تاپ سونی قدرتمندتری مانند یک ایستگاه کاری موبایل شارژ کنید، باید یک پاوربانک مبتنی بر USB-C تهیه کنید. پاوربانک‌های USB-C می‌توانند دستگاه‌های USB دیگر مانند تلفن هوشمند یا تبلت شما را نیز تغذیه کنند.

به احتمال زیاد، پاوربانک شما شارژ کافی برای شارژ باتری لپ تاپ سونی خود را تنها یک یا دو بار خواهد داشت، به خصوص اگر لپ تاپ سونی پرقدرت تری را شارژ می کنید. مهم است که به یاد داشته باشید آن را به پریز وصل کنید و شارژ آن را دوباره پر کنید. وقتی شارژ پاوربانک شما تمام می شود، نمی توانید از آن برای شارژ مجدد لپ تاپ سونی خود استفاده کنید.

به همین دلیل بهتر است پاور بانک خود را فقط برای زمانی که واقعاً به آن نیاز دارید رزرو کنید – مانند زمانی که به طور تصادفی شارژر لپ تاپ سونی خود را گم می کنید. پاوربانک خود را همیشه داخل کیف لپ تاپ سونی خود نگه دارید.

شاید این را دوست داشته باشید: چگونه از گرم شدن بیش از حد لپ تاپ سونی جلوگیری کنیم؟

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *