نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خطای روشن/ خاموش شدن دوربین سونی

خاموش شدن دوربین سونی / در بسیاری از موارد، مشکلات سیستم دوربین را می توان به راحتی تشخیص داد و برطرف کرد. ممکن است دوربین شما ضربه خورده باشد، در معرض رطوبت قرار گرفته یا به اشتباه به منبع برق اشتباه وصل شده است. در هر صورت تمام مشکلات قابل حل است و به راحتی می توانید آن ها را برطرف نمایید. چه چیزی باعث خطای دوربین می شود. خاموش و روشن شود؟ ممکن است این پیام را پس از روشن کردن دوربین خود یا به طور ناگهانی پس از عکاسی عادی بدون هیچ مشکلی مشاهده کنید. در اینجا لیستی از مظنونین معمولی وجود دارد که ممکن است باعث ایجاد این پیام خطا در صفحه LCD شما شوند.

خرابی مونتاژ شاتر

شاتر گیر کرده یا به درستی کار نمی کند. این یک مشکل رایج برای دوربین‌ها است، زیرا این مجموعه ممکن است در اثر ضربه یا برخورد خشن آسیب ببیند. شاتر نیز ممکن است به دلیل استفاده معمولی خراب شود.

( IBIS تثبیت کننده تصویر درون بدن) اولیه نمی شود

مجموعه IBIS ممکن است به دلیل ضربه یا برخورد خشن از تراز خارج شود. این یک مشکل رایج است – معمولاً از طریق یک بازنشانی یا فرآیند راه‌اندازی مجدد اصلاح می‌شود – اما نه همیشه.

خاموش شدن دوربین سونی

مشکل درایو مدار الکترونیکی

اگر دوربین سونی شما به طور تصادفی به منبع تغذیه اشتباهی وصل شده باشد، ممکن است مدار را قطع کرده باشد که از رسیدن برق به شاتر یا مجموعه IBIS جلوگیری می کند.

مراحل عیب یابی خودتان انجام دهید

ابتدا دوربین را خاموش کنید، سپس دوباره روشن کنید (همانطور که به شما می گوید). اگر کار کرد، شما طلایی هستید. ادامه دهید – اما توجه داشته باشید که در وهله اول چه چیزی ممکن است باعث این مشکل شده باشد.

در مرحله بعد، اگر دوربین قفل بماند، به این معنی که نمی‌توانید آن را خاموش کنید، سعی کنید باتری را خارج کنید یا دوربین را از منبع تغذیه آن جدا کنید. سپس باتری را تعویض کنید یا دوربین را دوباره به منبع تغذیه مناسب وصل کنید و روشن کنید. این باید شاتر یا IBIS را بازنشانی کند.

اگر با برداشتن باتری یا منبع تغذیه، خطای دوربین برطرف نشد، ممکن است آخرین ترفند را در آستین خود داشته باشید. اگر می‌توانید به منوی دوربین دسترسی پیدا کنید، به صفحه تنظیمات بازنشانی بروید، در اینجا دو گزینه خواهید داشت: تنظیمات دوربین بازنشانی یا Initialize، Initialize را انتخاب کنید. با این کار دوربین شما به تنظیمات کارخانه بازنشانی می شود. لطفاً توجه داشته باشید که این کار تنظیمات سفارشی را که ممکن است داشته باشید حذف می کند.

علت روشن/ خاموش شدن خود به خودی تلویزیون

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *