نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تنظیم باد گرم کولر گازی

تنظیم باد گرم کولر گازی چگونه است ؟

همه ما می دانیم که استفاده از کولر گازی برای ایجاد باد خنک در فصل تابستان یک نیاز اساسی محسوب می شود اما آیا می توان از کولر گازی برای فصل زمستان به عنوان وسیله گرمایشی بهره برد ؟ برخی از مدل های کولر گازی به گونه ای طراحی شده است که می توان از سرمایش و گرمایش آن استفاده نمود در واقع پیشرفت تکنولوژی و اضافه شدن قابلیت جدید این امکان را فراهم آورده است. شما با تنظیم باد گرم کولر گازی در فصل زمستان می توانید از گرمایش این دستگاه استفاده کنید و به جرات می توان گفت این روزها یکی از قابلیت های کاربردی و اساسی در کولر گازی استفاده از گرمایش آن است.

حال سوال اینجاست چگونه می توانیم به تنظیم باد گرم کولر گازی بپردازیم ؟ آیا برای راه اندازه باد گرم کولر گازی باید کار انجام دهیم ؟ و یا نحوه راه اندازی سیستم گرمایشی به چه صورت است ؟ اینها تنها برخی از سوالاتی است که در ذهن شما ایجاد شده است برای پاسخ به آن ها بهتر است تا انتهای مطلب با کاردون همراه باشید.

تنظیم باد گرم کولر گازی

اولین موردی که باید به آن پرداخت دانستن این موضوع است! آیا کولر گازی شما مجهز به سیستم گرمایشی است ؟ در صورتی که پاسخ شما به این سوال منفی باشد نمی توانید از این امکان بهره مند شوید و باید به دنبال راه دیگری برای گرم کردن منزل خود در فصل زمستان باشید. اما اگر کولر گازی شما مجهز به سیستم گرمایشی می باشد یا به اصطلاح دو فصله است می توانید با آموزش های ما این کار را انجام دهید.

اگر به تازگی کولر گازی خود را خریده اید دانستن این موضوع کار ساده است می توانید با استفاده از دفترچه راهنما به دوفصله بودن کولر گازی خود پی ببرید اما در صورتی که به دفترچه راهنما دسترسی ندارید می توانید با جستجو کردن مدل کولر گازی خود در اینترنت به این حقیقت برسید. البته باید بگوییم بر روی تمامی مدل های کولر گازی برچسب فنی وجود دارد که به کمک آن می توانید از مشخصات دستگاه خود مطلع شوید. معمولا مشخصات مربوط به سرمایش با عبارت COOLING و مشخصات مربوط به گرمایش با عبارت HEATING ذکر شده است.

بعد از اینکه از داشتن سیستم گرمایش کولر گازی خود مطمئن شدید نوبت به راه اندازی آن می رسد باید بگوییم این کار بسیار ساده است و خودتان به کمک ریموت دستگاه می توانید از گرمایش کولر گازی استفاده کنید در صورتی که حالت گرمایش را انتخاب کنید اما نکته ای که باید به آن دقت شود این است که قبل از راه اندازی سیستم گرمایش بهتر این است که تمامی فیلتر ها و پنل داخلی و خارجی کولر گازی تمیز شود تا به کارکرد بهتر کولر گازی کمک کند.

نحوه راه اندازی سیستم گرمایشی به چه صورت است ؟

دانستن این نکته به شما کمک می کند تا در طول عمر کولر نقش مثبتی داشته باشید بهتر است در شروع هر فصل کولر گازی خود را سرویس کنید تا از ایرادات کوچک دستگاه مطلع شوید و آن ها را برطرف کنید. برای تنظیم سیستم گرمایش کولر گازی بعد از انجام سرویس تنظیمات دستگاه را از حالت سرما به حالت گرما تغییر دهید. برای اینکار باید از دکمه­ی MODE و یا در برخی مدل ها از دکمه­ی MENU استفاده کنید تا حالت های مختلف کولر گازی را مشاهده کنید. شما باید کولر گازی را بر روی HEAT قرار دهید و سپس با استفاده از دکمه TEMP می توانید دمای مد نظرتان را تنظیم کنید در بیشتر مدل های کولر گازی دمای گرمایش 30 درجه سانتی گراد می باشد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *