نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تغییر مجدد ماژول حافظه صفحه لپ تاپ

تغییر مجدد ماژول حافظه برای رفع مشکی صفحه لپ تاپ سونی

اگر یک ماژول حافظه شل باشد، معمولاً باعث می شود که یک لپ تاپ تصویر را نمایش ندهد. بنابراین، قرار دادن مجدد ماژول های حافظه ممکن است مشکل صفحه خالی یا سیاه صفحه لپ تاپ را برطرف کند. با برداشتن آداپتور AC از لپ تاپ، حذف و قرار دادن مجدد ماژول حافظه و سپس اتصال مجدد آداپتور AC به لپ تاپ، در نهایت می توانید آن را بسازید.

نحوه رفع ماژول های حافظه

بعد از بررسی ماژول های حافظه حال باید با استفاده از دستور زیر عمل کنید تا بتوانید ماژول های حافظه را تغییر دهید.

مرحله 1. لپ تاپ را خاموش کرده و سپس سیم برق را جدا کنید. قبل از شروع هر روشی، یک شیء فلزی زمین خورده را لمس کنید تا الکتریسیته ساکن تخلیه شود.

مرحله 2. برای دسترسی به حافظه، درپوش را بردارید.

مرحله 3. ماژول های حافظه را بر روی لپ تاپ حذف کنید.

مرحله 4. همه ماژول های حافظه را دوباره وارد کنید.

مرحله 5. هرگونه آزمایش را انجام دهید تا مطمئن شوید که لپ تاپ می تواند در سیستم عامل ویندوز راه اندازی و اجرا شود.

لپ تاپ خود را برای تعمیر صفحه سیاه لپ تاپ بازنشانی کنید

اگر دستگاه شما روشن است اما صفحه نمایش ندارد، می توانید لپ تاپ یا لپ تاپ خود را تازه کرده یا تنظیم مجدد کنید تا ویندوز را مجدداً نصب کنید بدون این که بر فایل های شخصی، برنامه ها یا هر یک از تنظیمات خود تأثیر بگذارد.

رفع سیاهی صفحه لپ تاپ

مرحله 1. کلید آرم ویندوز و L را روی صفحه کلید خود فشار دهید. این شما را به صفحه ورود به سیستم ویندوز 10 می برد. وارد سیستم نشوید.

مرحله 2. با نگه داشتن کلید (Shift) در حالی که روی دکمه (روشن / خاموش)> (راه اندازی مجدد) در گوشه سمت راست پایین صفحه کلیک می کنید، لپ تاپ خود را بازنشانی کنید. لپ تاپ شما در محیط Windows Recovery Environment (WinRE) راه اندازی مجدد می شود.

مرحله 3. از صفحه گزینه ها، (عیب یابی> بازنشانی این لپ تاپ) را انتخاب کنید. روی (بعدی) کلیک کنید.

سپس، بدون حذف فایل های شخصی خود، گزینه سریع را انتخاب کنید. منتظر بمانید تا ویندوز باز شود. هرگونه دستورالعمل روی صفحه را دنبال کنید.

نتیجه گیری در مورد مشکل صفحه نمایش لپ تاپ مشکی اما همچنان در حال اجرا

اگر لپ تاپ شما روشن است اما صفحه نمایش ندارد، نگران نباشید و روشهایی را که در بالا ذکر کردیم امتحان کنید تا مشکل شما به طور موثر برطرف شود. اگر راه حل بهتری برای این مشکل دارید، به ما اطلاع دهید. اگر هنگام بازیابی نرم افزار بازیابی اطلاعات EaseUS در مورد بازیابی اطلاعات یا مشکلات دیگر سوالی دارید، به تیم پشتیبانی ما ایمیل ارسال کنید. اگر هنوز مشکل (صفحه لپ تاپ من سیاه است) دارید، می توانید این ویدیو را تماشا کنید:

1 – شارژر را چک کنید

2- باتری را چک کنید

3 – مشکل شارژ شده را بررسی کنید

4- RAM را چک کنید

5 – روبان را بررسی کنید …

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *