نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات نرم افزار و سخت افزار لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ سونی . سونی برای ساخت لپ تاپ های عالی، گوشی های هوشمند و سایر لوازم الکترونیکی شهرت دارد. این برند همچنین بسیاری از نرم افزارهای آموزشی مانند Android Pixels و Marvel’s Avengers که اخیراً منتشر شده است را ارائه می دهد. بنابراین اگر لپ تاپ سونی شما با مشکلاتی مواجه است، شاید وقت آن باشد که این مقاله را تا انتها خوانده و مشکل را پیدا کنید. خبر خوب این است که سونی لپ تاپ های خود را به گونه ای تولید می کند که تعمیر آنها نسبتاً آسان باشد. اگر به دنبال یک طرح خدمات داخلی هستید، سونی طیف وسیعی از گزینه ها را ارائه می دهد که شامل تعمیرات با هزینه کم یا حتی هزینه صفر برای کاربر است. شما فقط باید لپ تاپ را به فروشگاه تحویل دهید.

نمایندگی لپ تاپ سونی

نمایندگی لپ تاپ سونی بهترین مکان برای مراجعه آن گروه از کاربرانی است که یا قصد خرید یکی از مدل‌های لپ تاپ سونی را دارند و یا خود، کاربر یکی لپ تاپ های سونی هستند اما به دلیل مشاهده اشکال در دستگاه خود، به دنبال مرکزی مجاز جهت دریافت خدمات تعمیرات لپ تاپ هستند. این 2 گروه از کاربران می‌توانند به نمایندگی لپ تاپ سونی مراجعه کرده و پس از حضور در پارت مربوطه، خدمات فروش یا تعمیر لپ تاپ سونی را دریافت نمایند.

از جمله مزایا مراجعه به خود نمایندگی لپ تاپ  سونی این است که تمامی تعمیرات توسط تیم مجرب کارشناسان و با استفاده از بهترین تجهیزات و لوازم روز انجام میگیرد. تعمیر انواع لپ تاپ سونی، عیب‌یابی لپ تاپ سونی، تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع لپ تاپ سونی، تعویض قطعات لپ تاپ سونی، فروش انواع لپ تاپ سونی و … برخی از سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی است. کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی لپ تاپ Sony مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیرات لپ تاپ سونی

مراحل عیب یابی و تعمیرات لپ تاپ سونی

مراحل تعمیر لپ تاپ سونی باید به دقت و به درستی طی شوند تا معایب دستگاه به آسانی پیدا شده و رفع شوند. اولین مرحله در تعمیر لپ تاپ  سونی و حتی دیگر دستگاه های الکترونیکی، عیب یابی آن ها است. عیب یابی یعنی با توجه به نشانه هایی که در لپ تاپ  مشاهده می‌کنیم، به مشکل اصلی به وجود آمده در دستگاه پی ببریم.

بر خلاف لپ تاپ های دیگر برندها، لپ تاپ های سونی معمولا سیستم عامل ویندوز را به صورت پیش فرض در خود دارند. ویندوز هم معمولا دارای معایب و مشکلاتی است که عملکرد دستگاه را مختل می کنند. برای عیب یابی و تعمیر لپ تاپ سونی vaio در این شرایط، باید اول مطمئن شوید که قطعاتی مثل هارد، نمایشگر، مادربرد، کارت گرافیک و … ایرادی ندارند.

مشکل سیستم عامل لپ تاپ  سونی

اگر صدای لپ تاپ  نرمال است، هارد دیسک به نظر درست کار می کند و صفحه نمایش روشن می شود، احتمال بیشتری وجود دارد که یک ایراد نرم افزاری وجود داشته باشد. انجام کارهای زیر به رفع مشکلات نرم افزاری لپ تاپ  کمک میکند.

  • اصلاح تنظیمات
  • بروز رسانی سیستم
  • نصب مجدد سیستم عامل
  • ریست فکتوری لپ تاپ

عیب یابی هارد دیسک لپ تاپ

اگر هارد لپ تاپ  سونی درست کار نکند، مشکلاتی در روند کاری دستگاه ایجاد می شود. برای عیب یابی هارد دیسک هم باید به علائم توجه کرد. وجود نشانه های زیر حاکی از این است که هارد دیسک لپ تاپ  دچار مشکل شده و باید هرچه زودتر تعمیر و یا تعویض شود. مشکلاتی مثل :

  • کارایی ضعیف
  • سرعت کم
  • خرابی داده
  • خرابی سکتور یا بدسکتوری
  • صداهای عجیب

پیشنهاد می‌کنیم در صورت مشاهده هریک از این علائم در لپ تاپ خود، حتما از اطلاعات خود بکاپ بگیرید. همچنین اگر صفحه نمایش روشن شده و چراغ نمایشگر چشمک می زند اما اتفاق دیگری نمی افتد، احتمال خرابی هارد وجود دارد.

تعمیرات لپ تاپ  سونی گسترده تر از مواردی است که در این مقاله ذکر شد. مقاله های دیگر سایت را حتما مطالعه کنید و اگر به هرگونه مشاوره در خصوص تعمیرات لپ تاپ  نیاز داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: تعمیر ویدئو پروژکتورها

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *