نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بهینه سازی سرعت تبلت سونی

چهار نکته برای بهینه سازی سرعت تبلت سونی

معمولاً از تبلت سونی ها به اندازه گوشی های هوشمند معمولی شما استفاده نمی شود، این بدان معناست که این دستگاه های مفید مدت زیادی عمر می کنند. اما حتی سخت ترین تبلت سونی نیز شکست ناپذیر نیست و در نهایت، ممکن است شاهد افت عملکرد باشید. در زیر، ما چند نکته و ترفند را امتحان می کنیم تا در مواقعی که رایانه لوحی شما کند کار می کند را امتحان کنید.

برای بروزرسانی ها را بررسی کنید

برای کمک به عملکرد راحت دستگاه ها، تولید کنندگان تلفن های هوشمند و رایانه لوحی به روزرسانی نرم افزاری منظم را منتشر می کنند. این به روز رسانی ها همیشه بر سرعت تأثیر نمی گذارد، اما گاهی اوقات اشکالات و سایر مشکلات را که ممکن است عملکرد رایانه لوحی شما را مختل کند، برطرف می کند. بررسی بروزرسانی ها ساده است – فقط تنظیمات رایانه لوحی خود را باز کنید، “درباره دستگاه” یا گزینه ای مشابه را جستجو کنید و روی دکمه به روز رسانی نرم افزار ضربه بزنید. اگر یک به روزرسانی در دسترس است، قبل از شروع مطمئن شوید که به یک شبکه بی سیم متصل هستید.

برنامه های خود را ببندید

دو سیستم عامل اصلی تبلت سونی، Android، باید حافظه تبلت سونی شما را به طور م handleثر مدیریت کنند. اما هر از گاهی – به ویژه در رایانه های لوحی قدیمی – باز کردن بیش از حد برنامه ها به طور همزمان می تواند باعث کندتر شدن عملکرد شود. خوشبختانه این موضوعی است که پرداختن به آن ساده است. اکثر تبلت سونی ها دارای دکمه یا عملکردی هستند که همه برنامه های در حال استفاده را نمایش می دهد. معمولاً، می توانید این برنامه ها را بکشید و آنها را ببندید.

پاک کردن

پاکسازی عمومی می تواند برای عملکرد رایانه لوحی شما معجزه کند. با حذف ابزارک ها شروع کنید. اگرچه ابزارها مفید هستند، اما ابزارک ها به قدرت پردازشی بیشتری احتیاج دارند، از آنچه در دسترس است تا به اجرای برنامه های شما کمک کند. سپس، محتوای رسانه ای مانند آهنگ ها، عکس ها و فیلم هایی را که پشتیبان گیری کرده اید یا دیگر به آنها نیاز ندارید حذف کنید. اگرچه این همیشه کمکی نمی کند، اما رایانه لوحی که به طور خطرناک نزدیک به پر شدن است، از فضای ذخیره سازی اضافی سود خواهد برد. هنگامی که همه چیز از بین رفت، دستگاه خود را راه اندازی مجدد کنید.

تنظیم مجدد کارخانه

اگر همه چیز را امتحان کرده اید و هنوز نمی توانید مشکل را بفهمید، یک شروع تازه ممکن است تنها چیزی باشد که شما نیاز دارید. فقط توجه داشته باشید که با بازنشانی کامل به کارخانه، همه داده ها پاک می شوند و رایانه لوحی به حالت قبل باز می گردد (حداقل به صورت دیجیتالی). این بدان معناست که باید همه برنامه های خود را مجدداً بارگیری کنید، وارد آنها شوید و هرگونه تنظیمات را مطابق با ترجیحات خود تنظیم کنید.

آزادانه مرور کنید

هنگامی که رایانه لوحی شما آماده عمل است، از برنامه های ساده و مقرون به صرفه Net10 Wireless برای دسترسی به داده های تلفن همراه در مواقعی که بیشترین نیاز را دارید استفاده کنید. حتی می توانید دستگاه خود را بیاورید، بنابراین نیازی به ترک تبلت سونی قابل اعتماد خود ندارید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *