نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بررسی تلویزیون  SONY X8500E

بررسی تلویزیون  SONY X8500E

اگر می خواهید تلویزیون سونی  SONY X8500E را خریداری نمایید، با اطمینان خرید کنید. اصولا کیفیت تلویزیون های سونی ثابت شده اند و به راحتی و با اطمینان می توانید این تلویزیون را خریداری نمایید. طراحی ظریف و بی نظیر، کیفیت صدا و تصویر همه ی فاکتورهای کلی است که در خرید تلویزیون باید به آن توجه داشت تا در نهایت به راحتی بتوانید از کیفیت این تلویزیون برای سالیان طولانی استفاده نمایید.

ویژگی های تلویزیون سونی SONY X8500E

تلویزیون های LED و OLED سونی از کیفیت بالایی برخوردار است. به راحتی می توان کیفیت و وضوح تصاویر را در این دو مدل مشاهده کرد.

مزایا تلویزیون سونی SONY X8500E

اصولا کیفیت تصویر در این تلویزیون بسیار واضح و معلوم است. کیفیت تصاویر بسیار بالاست و حتی در صحنه های اکشن و سرعت دار مثل فوتبال نیز کیفیت را مشاهده می کنید. بدون نگرانی می توانید مسابقات را بدون کاستی در کیفیت مشاهده نمایید.

فناوری کیفیت 4K تصاویر نیز در این تلویزیون گنجانده شده است.

معایب تلویزیون سونی SONY X8500E

یکی از معایب این تلویزیون که ممکن است آزار دهنده باشد کندی فناوری SMSRT است. ممکن است به کندی برنامه ها و بازی ها را بالا بیاورد و برای اجرای برنامه ها باید صبر داشته باشید.

عیب بعدی این تلویزیون قیمت آن است. امروزه خانواده های ایرانی درصدد کم کردن هزینه های خود و همچنین خریدن دستگاه با کیفیت هستند. تلویزیون های سونی نیز به دلیل قیمت، دارای مشتریان خاص خود می باشد.

اندازه و سایز تلویزیون سونی SONY X8500E

این مدل از تلویزیون سونی اصولا برای سالن ها و مکان های بزرگ مناسب است اما بهتر است برای مکان های خیلی بزرگ از این تلویزیون استفاده نکنید. سایز تلویزیون سونی SONY X8500E فقط در سایز  65 و75 اینچ ساخته شده است و به راحتی می توانید برای سالن های معمولی از این تلویزیون استفاده نمایید.

کیفیت تصاویر

در این سری از تلویزیون نیز قابلیت 4K گنجانده شده است در کنار قابلیت 4K موشن هندینگ نیز قرار داده شده است. این قابلیت در تلویزیون باعث می شود تا انحراف تصاویر بسیار کم شود در صحنه های پر سرعت شاهد انحراف و ضعف کیفیت نباشیم.

همچنین علاوه بر این، این قابلیت باعث می شود تا در محیط های تاریک شاهد افت کیفیت نباشیم.

اما نکته ی ضعیف کننده این است که ممکن است در اتاق های پر نور به دلیل ضعیف بودن پنل کیفیت تصاویر افت پیدا کند.

همچنین نکته ی بعد این است که به دلیل ضعف در قابلیت زاویه ی دید، این تلویزیون مناسب برای اتاق های نشمین گسترده و بزرگ نیست. و با افزایش فاصله، زاویه دید کاهش پیدا می کند.

مشخصات کلی

به طور کلی یکی از مشخصه های کلی در تمام مدل های سونی کیفیت در تصاویر است که در ادامه به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم.

نوع پنل و صفحه ی نمایشگر در این تلویزیون LED VA است که در کنار فناوری های 4K، HDR و Local Dimming کیفیت تصاویر به صورت چشم گیری افزایش پیدا می کند.

کیفیت تصاویر در این تلویزیون از فناوری 4K استفاده می کند تا به راحتی بتوانید عمق و جزئیات تصاویر را به طور کامل و واضح حس کنید.

همچنین در این تلویزیون شاهد نرخ تازه سازی واقعی تصاویر هستیم. این نرخ 120htz می باشد و به راحتی می تواند در طبیعی سازی تصاویر نقش ویژه ای داشته باشد.

ویژگی های مثبت

از ویژگی های مثبت و مزایا این تلویزیون می توان به عمق رنگ مشکی و کالبیره شدن تصاویر اشاره نمود.

علاوه بر این در این تلویزیون شاهد قابلیت 4K  و HDR هستیم که با وجود این و قابلیت کیفیت تصاویر افزایش یافته است.

در کنار قابلیت قابلیت موشن هندینگ قرار گرفته است که به خوبی توانسته است در شرایط نوری ضعیف تصاویر گسترده ای را ارائه دهد.

علاوه بر مزایای گفته شده در این تلویزیون شاهد طیف گسترده ای از رنگ ها هستیم و کمبود رنگ در این تلویزیون احساس نمی شود.

ویژگی های منفی

با افزایش فاصله تا تلویزیون شاهد افت کیفیت و همچنین زاویه دید خواهیم بود به صورتی که در زاویه بیش از 45 درجه این مشکل به وضوح دیده می شود.

در پنل نیز این ضعف حس می شود. اگر پنل از روشنایی بیشتری برخوردار بود کیفیت تصاویر در محیط های تاریک و روشن بهتر و مناسب تر بود.

تعمیر تلویزیون سونی

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *